Lussekatter & dragkamp

Idag var jag som vanligt i skolan... Hade vanliga lektioner men ist för idrott hade vi dans:)  Det var riktigt roligt att se killarna dansa ;)  Jag failade när jag skulle ringa till praoplatsen förut !!!
Hade bestämt att jag skulle säga hela mitt namn och från vilken skola jag kom ifrån men när de svarade sa jag -Hej det är Maja . som om vi redan kände varandra! mkt pinsamt och Isabelle skrattade jätte mkt åt mig! -.-  Men jag räddade sitvationen och vi fick platserna :) 
Efter skolan gick jag ut med Sofia i snö ovädret :P Hade med oss grannens hundar (jakthundar) så de är rätt starka så vi flög åt alla håll plus att det var halt så det gjorde det inte mkt bättre. Men vi kom hem till slut med en lussebulle i handen! Guud vad jag älskar lussebullar!!
Ska snart på ett dans pass för att mjuka upp kroppen lite eftersom att jag har världens träningsvärk.

Bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0