Harry Potter & Dödsrelikerna

Kunde inte blogga ngt igår för jag kom hem sent och hade ingen ork att starta datorn..
Men igår var det sista prao dagen :) Den var dryg men rolig. Jag vann en tävling mellan mig och Isabelle! Det var den som först skar fyra kladdkakor först fick en gratis chockladboll :P jag vann med en sekund typ även om deras kock förstörde för mig hela tiden till Isabelles fördel-.- men det var riktigt roligt.
När jag slutade fikade jag med storasyster och Ida. sedan gick vi på Harry Potter och dödsrelikerna!!! haha men innen den började var vi tvungna att beställa om biljetterna för Ida hade beställt dem i Kalmar :P  Filmen var super bra för denn var jättelik boken!!!

Nu sitter jag och passar min lillebror :D mysigt mysigt

hej så länge :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0