What to do ,what to do

Vaknade idag av att minsyster hade på musik och märkte att jag inte hade satt på alarmet-.-  
Sedan började jag må illa... jag tänkte hela tiden det här klarar du men när vi skulle åka kunde jag knappt röra mig utan att det känndes i hela magen..
Så jag fick gå och lägga mig igen och missa julavslutningen . Det som man sett fram emot hela terminen :P

Men men vad ska man göra ? Det gick inte så bra att sova heller när moster och syster ringde och pratade med mig längre än vad jag orkade...
Men nu mår jag mycket bättre , det var nog bara så att jag sovit dåligt inatt :/ 

Men det är skönt med lov nu iaf :D   Får se vad jag hittar på ;) 

Hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0