Waiting on the world to change- John Mayer

Idag var jag på rean i stan med mormor och Elin ;D
Fick 400 kr i jul att shoppa för så varför inte ta det på rean ? :)
Köpte allt på rean förutom en ring som är lite för stor :P

Men jag köpte en kofta , en tröja och ett par vår skor :)
Är nöjd men glömde att köpa tights och svart och vitt linne :( Behöver ju det för de andra börjar bli uttöjda och trasiga :( 

Det finns väl inget annat att göra än att åka in en annan dag (a)
Inte för att det skadar ;) 

Åt på MAX och kom fram till att Hot American burgaren är väldigt god :)
Städade mitt rum och mublerade om lite :) alltid roligt att mublera om så det blir lite variation på saker och ting xD

Jag lägger ut en bild på vad jag köpte i helgen:)

Jag och Sofia kom fram till att vi är hos henne på nyår och att jag ska komma lite tidigare ;) ska bli mysigt och kul hoppas jag ;P får se vad vi hittar på ;)
Har äntligen kommit på vad jag ska ha på mig men vet inte o jag ska ha tights eller byxor till "/ Det spelar eg ingen roll så ..

jaja nu ska jag försöka hitta på ngt att göra tills jag ska sova :) ska sova tidigare idag har jag bestämt. 

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0