Passa barn och myspys med vänner

Igår åkte jag till sofia för att ha julbak med henne Frida x2 och Isabelle :D Det var super mysigt och mkt gott ;)
Vi gick på en promenad åt och spelade wii..
Sedan åkte jag för att käna lite pengar genom att passa tre underbara ungar :D Det gick bara bra och vi bakade, tittade på harry potter m.m ,spelade spel och myste . Sov över där så jag är jätte trött för jag somnade inte förns ca 2 och det äldsta barnet som jag inte lyckades väcka sov i andra änden av soffan och mitt i natten vaknade han och tog min filt! Jag bara jaha och försökte sova utan men höll på att frysa ihjäl så jag fick gå upp och hämta hans täcke för att sedan byta med honom. 

Åkte till farmor och farfar och fick nybakta bullar med mjölk , mums mums, innan jag somnade i soffan.. Nu sitter jag hemma vid datorn och skriver lite allt möjligt :P 
Har tyvärr inga bilder i denna datorn så bara så ni vet kommer det bara bilder varanan vecka :)

Lovade bilder från lucia men det blev inga bra bilder så det blir tyvärr inga :/

Har inte mkt annat att skriva om så tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0