musik prov och krans bindning

Idag var det elevensval i skolan så jag dansade de två första passen och hade krans bindning resten :D

En bra skoldag tycker jag :P
Kransen blev hely ok faktiskt men den luktar skog som bara den -.-

Imorgon blir det musik prov på populärmusikens historia.... Inte bra inte bra ! kan den sådär så jag får hoppas på iaf VG :P
Kommer säkert glömma bort allt när jag väl sitter där inne, som det brukar bli men men, det får gå som det går :/

har någon sett nya julkalendern ?  Det ska tydligen vara en av de bästa men jag är inte så säker på det ... Jag håller fast vid att mysteriet på Greveholm är den roligast och bästa :P  Såg den inte när den gick på tv men har tittat på den efteråt .

hej hopp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0