Kedjereaktion..

Idag skulle jag haft en rolig dag men Sofia men det blev ändrade planer -.- 
Kände redan på morgonen att jag inte mådde 100% bra och jag fick ondare i magen...
Så det blev att lägga sig igen och skicka ett sms till Sofia... :( 

Elin kom in innan hon åkte och sade till mig att "du vet att du bara mår illa för att du inte sov så mkt inatt va?" bara för att hon vet hur jag fungerar(tydligen) :S

Men jag måste erkänna ,fast det är svårt , att hon hade rätt i att så var det. 
Sov i några timmar och när jag vakna var jag helt bra ... -.-

Men jag ska ha lite spa själv sen eller om jag får med elin på det ;) Med ansiktsmask och fotbad :D
Måla naglarna gjorde jag nyss ;)

Men jag hatar att må illa.. hat gjort det alltför ofta nu.. Många säger ju att på julen går man upp i vikt men det blev omvänt för mig för jag har gått ned i vikt .. :O

Är väl kanske lite glad över det men ändå ! Det är helt fel för så ska det inte vara ju.. Haha aja det är som det är .

Är det inte konstigt när ett barn gråter så börjar ofta andra barn också gråta? Så var det nyss här, Min lillebror grät för eg ingenting och då började Matilda också gråta :S

Jaja sånt är livet :)

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0