Jul jul strålande jul

Vaknade vid ett idag :P Det var inte meningen att jag skulle sova så länge för jag skulle hjälpa mamma
inför ikväll . Men hon lät mig sova och jag tror jag behövde det eftersom att jag inte sovit så bra några nätter tillbaka..
Hade bara en konstig dröm inatt också :P  haha

Det är så kallt i huset tackvare det kalla vädret ute nu så jag sov i linne, munktröja, tights, strumpor, sockar och en extra filt.. Jag frös inte i natt kan jag säga ;P

Nu är iaf allt klart inför att släktingarna kommer på julgröt vid sex , jag gjorde gröten .haha får se om de kan äta den :P

Men vad ska man ha på sig? Har inget juligt eller extra fint !!! det får bli ...jaja det blir som det blir...

hejdå och om jag inte hinner blogga imorgon: God Jul & Gott Nytt ÅR !!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0