Hej hopp :)

hade inte tänkt berätta vad jag fick under julen men när jag nu läser andras bloggar och märker att de har gjort den,varenda en av dem, så vill jag också göra det ;P 
Orkar inte lägga ut några bilder för jag har inga på denna dator men det går nog endå:)

så... Jag fick
  • paradis ask
  • 1400 kr
  • recept bok med massa gott
  • ansiktsmasker
  • massa franskmanekyr
  • kläder
  • armband + örhängen
  • ansikts tvätt kit
  • en bra hårborste
  • deoderant
  • Min kusins gamla tv spel bla.fifa  :P
Det var allt jag kommer på just nu... haha
Så jag ska spa dag med Sofa på tisdag antagligen ;)  Får se om hon kan eller kommer ihåg mig ....

Kommer lägga ut bilder varanan vecka antagligen( när jag har min egna)  så alla vet varför det inte blir så många ;)

Det går inge bra med mina och Sofias nyårs planer :S Vi vet inte vilka som kommer eller vart vi ska vara för det kommer folk till alla ... Jaja det löser sig nog X)


Hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0