Can´t Fight This Feeling

Vi kom tvåa i fotbollskampen idag !! Men vi vann pokalen för bäst fairplay :) 
Har städat sen jag kom hem idag :(  inte roligt men om man skruvar upp volymen en aning så går det mycket lättare . :)

Funderar på att skaffa en damp blogg snart... Har så mkt att skriva om som jag eg bara vill skrika åt och som inte passar sig på en blogg för alla jag känner.. Inte för att det är om dem men jag skulle få så mkt frågor-.-

Jag har alltid varit en tjej som är glad i mat men de senaste dagarna vill jag inte ha ngn och blir mätt av bara några tuggor typ... Vet inte varför men jag känner mig inte hungrig... Vet väl eg varför men tycker inte att det borde vara ngt problem så...

hoppas att det blir bättre snart...

Imorgon är det äntligen julavslutning i skolan :D  ska bli dans och vi får betygen :)  vet att det har gått helt ok :)
Äntligen lov!! Orkar inte med mer skola:P 

Jag fick frost i håret på vägen hem ;P  hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0