Bingolotto och selleri

Idag har varit en lugn och slapp dag :) 
Vaknade vid tolv och duschade.
Tog med mig lillebror för att städa i fd stallet men det slutade med att vi åkte pulka och frös ;P 
Pappa fick vara ute med honom till slut för jag frös ihjäl nästan :(
Åkte till bergvik för att köpalinnen och tights :D
Det blev ett vitt linne för det fanns inget svart i min storlek, ett par svarta tights med lite stenar på typ :P
Köpte en tröja för 50 kr på H&M :D

NU har jag mys med resten av familjen med dipp och grönsaker :) 
Det är faktiskt gott med annat än chips och godis ibland .:)
Spelade bingolotto förut men ingen vann "/

Haha jag fick pappa att köpa selleri fast ingen annan än jag gillar det :P  Det är ju eg inte så gott utan mest beskt men jag gillar det endå  ;)

Imorgon blir det att åka till sofia vid ett tiden och gå på en promenad med hundarna. Ska bli skönt att prata av sig innan kvällen :) 

Om jag inte hinner blogga imorgon så vill jag önska alla ett Gott Nytt År !!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0